top of page

למי מומלצת הדרכת סקי בעברית?


ילדים, מתחילים, מתקדמים - כולם מרוויחים בגדול!

ילדים

הדרכה בעברית נותנת לילדים קודם כל חווית סקי נהדרת בשילוב הספק לימודי גבוה. (כשבדרך כלל נבקר במסלולים כחולים כבר מהיום הראשון).

ילדים זקוקים גם למדריך סמכותי ולדמות אחראית, גם מישהו שיטפל בהם לאורך כל היום וידאג לכל צורכיהם. וגם חבר למסע. אם שקלתם פעם לצאת לחופשה עם ילדכם ולצרף לחוויה מדריך סקי ישראלי – אל תהססו.

עם מדריך סקי ישראלי תרוויחו פעמיים. גם תעניקו לילדכם את חוויית סקי משובחת ופורייה וגם תבטיחו לעצמיכם חופשה רגועה בה אתם יכולים לנצל ימי גלישה מלאים תוך ידיעה שהאוצר שלכם בידיים טובות.

"כמדריך שליווה מאות הורים שהפקידו את ילדיהם בידי, אני יכול לומר שכשאני לוקח חסות ואחריות על אותם ילדים, באותו לונה פארק לבן ואין סופי, אני יודע ששום מדריך מקומי לא יוכל לעשות זאת יותר טוב ממני." (עידן פרייזלר, מדריך).

מתחילים

אם זו חופשתכם הראשונה כדאי שתדעו שסקי זה ספורט כל כך נפלא שסכנת ההתמכרות אליו די וודאית.. מה שכן, התחלת לימוד סקי זו גם חוויה מאתגרת שמצריכה בין היתר כושר גופני, קורדינצייה, גמישות, שיווי משקל, התמודדות עם הפחד ועוד.

מדריך סקי פרטי - ישראלי - בעברית, מאפשר לחוות את עוצמת החוויה כבר מהרגעים הראשונים על השלג ולהגיע להישגים שאתם לא יכולים לדמיין.

מדריך ישראלי מסביר יותר בפשטות מה עלינו לעשות על השלג ומקנה בטחון נפשי ורוגע – וזה מה שגולשים מתחילים באמת צריכים.

מתקדמים

IdanSki מספקים הדרכת סקי בעברית לגולשים מתקדמים שרוצים להמשיך להתקדם ולהרחיב אופקים (ואת הלב).

אנו מתמחים בשיפור הטכניקה הקיימת, ולימוד טכניקות גלישה מתקדמות שמאפשרות להתמודד עם אתגרים חדשים כגון תלילות מסלולים, מהירות גבוהה, שלג עמוק ועוד... מה שכל כך יפה בספורט הזה, שאין גבול לכמה אפשר להתקדם.

ככל שסגנון הגלישה משתפר, כך ההנאה מהגלישה גדל ואיתה אתגרים חדשים שההר יכול להעמיד לפנינו. וזה לא הכול, גלישה יעילה מאפשרת ליהנות יותר עם פחות מאמץ (ובהתאמה, פחות סיכוי להיפצע). לרבים מאיתנו תחושה של "תקיעות" גם אחרי כמה חופשות. נשארים באותה רמת גלישה.

עם מדריך תוכלו לנצל את החופשה שפרגנתם לעצמכם פעם בשנה, גם כדי להשתפר.

להזמנת הדרכה ולפרטים נוספים 

מלאו את הטופס או התקשרו 

פרטי קשר

פינקסר 26, הרצליה, ת.ד. 5628

info@idanski.com

077-9300522 | 052-238-9807

הצלחה! ההודעה נשלחה

bottom of page